Daudzkanālu sarunu ieraksta komplekss OMEGA VRM 650
Ciparu magnetafons, realizācija

Apraksts pdf formātā

Daudzkanālu balss ieraksta sistēmas / Sarunu registracijas komplekss. Daudzkanālu digitālais magnetafons. Ieraksta avoti : analogās / audio vai ciparu līnijas, mikrofons, tālrunis, Voice IP. Call Centrs

Daudzkanālu balss ieraksta sistēmas / Sarunu registracijas komplekss. Daudzkanālu digitālais magnetafons. Ieraksta avoti : analogās / audio vai ciparu līnijas, mikrofons, tālrunis, Voice IP, ISDN-2, ISDN-30, BRI, PRI. Call Centrs

Tradicionāli balss ieraksta sistēmas tiek izmantotas operātoru darba reģistrēšanai dispečeru dienestos, drošības struktūrās, kompānijās, kuru telefona un radio sarunās tiek nodota kritiska informācija, un vietās, kur nepieciešama kontrole, atbildības garantija un maksimāla ražotspēja.

Pēdējā laikā, komercorganizācijas izmantojot sarunu ierakstu cenšas sevi nodrošināt tajos gadījumos, kad vienošanās ar klientu tiek noslēgta vārdiskā formā un tikai vēlāk tiek formēti dokumenti. Sarunu ieraksts ļauj atjaunot visas darījuma detaļas un reizēm pat atgādināt klientam par viņa saistībām. Tirdzniecība ar telefona starpniecību, servisa kompānijas, finansu iestādes un bankas, brokeru kantori, drošības aģentūras, dažādas ražošanas un tirdzniecības organizācijas – tie ir tikai daži piemēri, kuros nepieciešami telefona sarunu, radiokanālu un mikrofonu ieraksti, kas palīdzētu atrisināt strīdus un veikt kontroli, un kontrolēt informācijas noplūdi.
Sarunu ieraksta sistēma kļuvusi par tādu pašu mūsdienu ofisa atribūtu, kā telefona centrāle vai interneta tīkls.

Kāpēc tas nepieciešams?
UZŅĒMUMA DARBA OPTIMIZĀCIJA, IZDEVUMU SAMAZINĀŠANA, PAPILDUS PEĻŅA panākama reģistrējot telefona sarunas Jūsu birojā. Automātiska datuma, laika un telefona numura reģistrācija vienmēr dod iespēju noteikt ne tikai zvanītāju, bet arī sarunas atbilstību konkrētā darbinieka   uzdevumiem. Tiek atrisināta problēma ar garām telefona sarunām un starptautiskajiem savienojumiem.

STRĪDĪGU JAUTĀJUMU ATRISINĀŠANA, KAD DARBU VADĪBA TIEK VEIKTA MUTISKĀ FORMĀ
Ja vienošanās veikta mutiski vai telefoniski, tad ieraksta esamība atrisina jautājumu par tālāko informācijas pareizu izvērtēšanu. Skaņas ieraksts dod iespēju atjaunot darījuma visas detaļas un atgādināt par pienākumiem.

KLIENTU APKALPOŠANAS KONTROLE, KONFLIKTU ATKLĀŠANA, SŪDZĪBU IZSKATĪŠANA
Telefoniska klientu apkalpošanas kvalitāte atspoguļo firmas seju. Menedžeris reģistrācijas sistēmu var izmantojotpaškontrolei un vājo vietu atklāšanai pārrunu laikā.

SPECIALIZĒTAIS AUTOATBILDĒTĀJS, DIKTAFONCENTRS. Sistēmas darbība ienākošo ziņojumu ieraksta režīmā dod iespēju vēlāk veikt saņemto ziņojumu apstrādi un analīzi.

««MELNĀ KASTĒ»
Plaši izmantojama uzņēmuma drošības dienestos un dispečercentros, lai nepārtraukti veiktu dienesta telefonu līniju kontroli. Ierakstītā informācija ir neaizvietojama analizējot darbiniekurīcību veicot specifiskus  darbus vai arī izmeklēšanu gadījumos ar:
Fiziskiem draudiem;
Ārkārtes situācijām vai avārijām ražošanā, kas novedīs pie lieliem materiāliem zaudējumiem vai cilvēku upuriem;
Dienesta vai komercinformācijas noplūdēm.

Kā tas izveidots?
Konstruktīvi ieraksta sistēma sastāv no standarta personālā datora, kurā uzstādīta specializēta karte, pie kuras slēdzas ierakstāmo signālu avoti. Kā atskaņošanas kanāls tiek izmantota standarta skaņas karte. Sistēma var darboties kā uz atsevišķa datora, tā arī datortīklā.

Analogās telefonu līnijas

Ciparu līnijas

Analogo signālu avoti

mikrofoni,

radiostacijas, u.t.t.

Ieraksta avoti : analogās / audio vai ciparu līnijas, mikrofons, tālrunis, Voice IP

Kādus signāla avotus var pieslēgt?
Komplekss nodrošina jebkuru analogo signāla avotu pieslēgumu, ka arī pieslēgumu ciparu telefona līnijām. Vienlaicīgi ar vienu datoru var kontrolēt no 2 līdz 40 dažādām līnijām

Kā tas darbojas?
Kanāla aktivitāte nosakās automātiski, atbilstoši uzstādītajiem parametriem, par ieraksta ieslēgšanās signālu var kalpot:

Speciālā datu bāzē reģistrējas pilna informācija par sakaru seansu, norādot datumu, sākuma laiku, sarunas ilgumu, sarunas dalībnieku telefona numurus, savienojuma virzienu, komentārus un citus parametrus.

Jebkurā brīdī var pārskatīt datu bāzē reģistrēto informāciju par notikušajām sarunām, atfiltrējot tās pēc dažādiem kritērijiem un noklausīties nepieciešamo ierakstu. Visas darbības ar ieraksta sistēmu ir vienkāršas un intuatīvi saprotamas, nav nepieciešama speciāla sagatavošana un tās ir pieejamas vienkāršam datora lietotājam.
Aizsardzībai no nesankcionētas piekļuves kompleksam, pastāv iespējas sadalīt piekļuves līmeni kompleksam, katram lietotājam piešķirot vai nepiešķirot noteiktas tiesībās. Automātiska sistēmas pašdiagnostika atbrīvo lietotāju no uztraukuma par uzkrātās datu bāzes vesalumu un ļauj laicīgi atklāt datu pazušanu vai izmaiņas. Specializēti pielikumi dod iespējas rediģēt skaņas ierakstus, veikt ierakstītā signāla apstrādi un veikt fonogrammas izdruku.

Daudzkanālu balss ieraksta sistēmas / Sarunu registracijas komplekss. Daudzkanālu digitālais magnetafons balss ieraksta sistēma  
Daudzkanālu balss ieraksta sistēmas / Sarunu registracijas komplekss. Daudzkanālu digitālais magnetafons  

Kas tam ir nepieciešams?
Ja Jūsu ofisā ir kaut viens dators, tad viss, kas Jums nepieciešams daudzkanālu ieraksta organizēšanai - karte OMEGA VRM.

Cik tas maksā?
Uz doto brīdi kompleksa OMEGA VRM izmaksas ir vienas no zemākajām starp analoģiskām iekārtām.

Kādas ir kompleksa OMEGA VRM īpatnības ?
Kompānija OMEGA, pirmā Latvijā, jau 1996 gadā izstrādāja un sāka piegādāt daudzkanālu ieraksta sistēmu. Profesionālās prasības sistēmai veidojušās no tā, ka sākotnēji sistēmas tika piegādātas Iekšlietu ministrijas un enerģētiķu vajadzībām.
Ekspluatācijas vienkāršība, augstā drošība un zemā cena padarījuši šīs sistēmas populāras Latvijas tirgū – tās ir uzstādītas un veiksmīgi darbojas vadošajās bankās, specdienestos, apsardzes struktūrās, valsts un komerciālās kompānijās

Kopējais uzstādīto sistēmu skaits jau sasniedzis vairāk kā 1200 iekārtas.

Izveidojot 6-paaudzes sistēmu – kompleksu OMEGA VRM, daudzo gadu pieredze ļāvusi realizēt jaunu pieeju shemotehnikas un programnodrošinājuma veidošanā.

Izmantojot virkni pašu izstrādātus, unikālus, tehniskos risinājumus, kompleksu iespējams izdalīt starp analoģiskām citu ražotāju sistēmām. Augstā ieraksta kvalitāte, paver ceļu plašām iespējām turpmākai uzkrātās informācijas apstrādei un analīzei.

Tehniskie parametri VRM

Reģistrējamie avoti
Ciparu līnijas:: ISDN-2 Basic Rate, ISDN-30, BRI, PRI, , Up0, PRI, IP-Tel
Analogās ieejas: Telefoni, lineārās ieejas, mikrofoni, radiostacijas ...
Nodrošina pieslēgšanos telefona līnijām (paralēli, virknē), pie jebkura analogā signāla avota ar sekojošiem nosacījumiem:

Ieejas signāla līmenis : 0,025 … 30 V
Īslaicīgs ieejas signāla līmenis līdz 250 V
Impulss līdz 3 kV

Darba frekvenču josla : 300 … 3400 Hz

Ieejas pretestība: Dinamiskais diapazons : 90 dB
Sadalījuma starp kanāliem : 120 dB
Galvaniska atsaiste no līnijas : 1,5 kV


www.omega.lv